یکی از موانع پیشرفت آذربایجان‌غربی نبود اتحاد بین نمایندگان مردم در مجلس است
کد خبر: 3881940
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

یکی از موانع پیشرفت آذربایجان‌غربی نبود اتحاد بین نمایندگان مردم در مجلس است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: یکی از موانع در مسیر توسعه این استان تفرقه بین نمایندگان است که امید می‌رود در این دوره نمایندگان تمام اختلافات و رقابت‌ها را کنار گذاشته و در کنار هم برای توسعه استان تلاش کنند.

یکی از موانع توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی نبود اتحاد بین نمایندگان مردم در مجلس استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۸ اسفند ماه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نخستین دیدار با منتخبین مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی نمایندگان استان در مسیر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از آنجایی که در این استان اقوام و مذاهب مختلفی زندگی می‌کنند باید این استان نماد وحدت و همگرایی بین همه مردم باشد.

وی با بیان اینکه این استان از عدم اتحاد و وحدت بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دچار آسیب‌های زیادی شده است، افزود: یکی از موانع در مسیر توسعه این استان همین تفرقه و نفاق بین نمیاندگان است که امید می‌رود در این دوره نمایندگان تمام اختلافات و رقابت‌ها را کنار گذاشته و در کنار هم برای توسعه استان تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نمایندگان باید یک صدا مطالبات عمومی مردم استان را در مجلس مطالبه کنند، ادامه داد: برای انجام این کار محل مناسبی به پیشنهاد شورای اسلامی شهر ارومیه برای برگزاری جلسات مشترک نمایندگان تحت عنوان مجمع نمایندگان استان در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان برای مطالبه‌گری مناسب در مجلس باید از مشاوران زبده و توانمند استفاده کنند، عنوان کرد: نمایندگان در جلسات متعدد باید مشکلات اقتصادی و موانع راه توسعه استان را مورد بررسی قرار داده و با همفکری یکدیگر برای حل آنها راه حل پیدا کنند.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه نمایندگان باید به این عناوین و مقام‌ها مغرور شوند، تصریح کرد: نمایندگی مجلس فرصتی برای خدمت به مردم است که منتخبین مجلس باید این فرصت را قدر دانسته و از آن برای خیر دنیوی و اخروی خود بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در مسیر این اتحاد برخی‌ها سعی خواهند کرد تا بین نمایندگان تفرقه و دشمنی ایجاد شود، گفت: نمایندگان به حرف‌هایی که پشت سر آنها زده می‌شود نباید هیچ اهمیتی داده و برادری و الفت بین یکدیگر اجازه ایجاد کینه و دشمنی را ندهند.

انتهای پیام
captcha