اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3881640
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول فرهنگی اداره اوقاف‌وامورخیریه شهرکرد گفت: طرح «دست‌های مهربانی» ویژه عیدنوروز به همت اداره اوقاف‌وامورخیربه شهرستان شهرکرد از هفته آینده آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلا‌م‌والمسلمین نورالدین ضیائی، مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش شهرستان شهرکرد، بسته حمایتی موادغذایی برای فقرا و نیازمندان در سطح استان ویژه سال نو، از محل موقوفات مرتبط با فقرا ونیازمندان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد، اظهار کرد: تعداد بیش از ۲۰۰ بسته موادغذایی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال شامل برنج، قند، رب گوجه، روغن مایع، چای، عدس، ماکارونی و سویا تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام ضیائی گفت: این قبیل نیات خیر در طول سال بیش از 4 بار در قالب طرح‌های مختلف از جمله طرح «پیوندآسمانی» به منظور تهیه کمک جهیزیه، طرح «مهر تحصیلی» به منظور تهیه لوازم تحریر، طرح «دست‌های مهربانی» به منظور تهیه مواد غذایی و... برای افراد نیازمند از محل موقوفات شهرستان شهرکرد توسط اداره اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha