راه‌کارهای مقابله با کرونا در برخی جلسات قرآن استان تهران
کد خبر: 3881526
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

راه‌کارهای مقابله با کرونا در برخی جلسات قرآن استان تهران

جلسات عمومی قرآن شهر تهران و شهرستان‌های اطراف نیز در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا تعطیل و یا در فضای مجازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

راه‌کارهای مقابله با کرونا در برخی جلسات قرآن استان تهران

به گزارش ایکنا، با توجه به شرایط اضطراری کشور درباره انتشار کروناویروس و توصیه‌های پزشکی و هشدار مبنی بر عدم حضور در اجتماعات، جلسات آموزش عمومی و تخصصی قرآن در هفته جاری و تا عادی شدن شرایط، به حالت تعلیق درآمده و یا بعضاً تعدادی از کلاس‌ها به صورت مجازی و با بهره‌مندی از پیام‌رسان‌ها برگزار می‌شود.

این تدابیر که در راستای حفظ سلامت قرآن‌دوستان و با ابتکار برخی از اساتید در فضای مجازی برپا می‌شود با استقبال مخاطبان همراه شده است.

بر این اساس جلسه آموزش تخصصی قرآن حمید رحیمی در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر شامگاه گذشته، ششم اسفندماه به صورت مجازی و از طریق یکی از پیام‌رسان‌ها برگزار شد. طی این جلسه اعضای کلاس، فایل‌های صوتی خود را به شماره ۰۹۲۲۱۹۴۸۱۷۳ ارسال کرده تا ضمن اشتراک تلاوت‌ها در کانال، نکات مربوط به تلاوت هر شخص نیز به صورت صوتی از سوی استاد مطرح شود.

اما جلسات آموزش عمومی قرآن محمدرضا پورزرگری سه‌شنبه‌ها در حسینیه حضرت زهرا(س)، جلسه مسجد پیامبر اعظم(ص) یکشنبه‌ها و جلسه مؤسسه احسن‌الحدیث نیز شنبه‌ها تا پایان اسفندماه تعطیل شد.

همچنین جلسات قرآن مسجد جامع امام رضا(ع) تهران، امروز، هفتم اسفندماه و در حسینیه امام حسن مجتبی(ع)، جمعه، 9 اسفندماه برگزار نخواهد شد.

بنابر این گزارش، جلسات آموزش قرآن بیت‌الزهرا(س) در بخش بانوان و آقایان تا اطلاع‌ ثانوی تعطیل اعلام شد. همچنین جلسه محمدرضا فلسفی، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان که دوشنبه‌ها در مسجد سیدالشهدا(ع) و دیگری در قالب جلسه خانگی روزهای یکشنبه برگزار می‌شد، تشکیل نمی‌شود.

جلسات آموزش قرآن سعید حاجیان، حافظ و قاری ممتاز کشورمان روزهای جمعه در مؤسسه سدید و سه جلسه خانگی دیگر در محدوده زعفرانیه، دربند و سبلان و روزهای یکشنبه در مسجد جامع آل‌یس و جلسه خانگی در محدوده 17 شهریور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

انتهای پیام
captcha