اعطای ۱۷ جهیزیه به نوعروسان توسط یک نیکوکار
کد خبر: 3881243
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

اعطای ۱۷ جهیزیه به نوعروسان توسط یک نیکوکار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: یکی از نیکوکاران ۱۷ جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرکرد اعطا کرده است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، ضمن تقدیر از کمک‌های نیکوکاران و حمایت آنها از نیازمندان بیان کرد: یکی از نیکوکاران ۱۷ جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرکرد اعطا کرده است.

وی بابیان اینکه حمایت از ازدواج خانواده‌های تحت حمایت و تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند از برنامه‌های کمیته امداد در طول سال است، افزود: از ابتدای امسال تا کنون جهیزیه ۶۵۲ نوعروس با هزینه ۲ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان تأمین و به آنها اعطا شده است.

ملک‌پور با اشاره به حمایت از ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، ادامه داد: ۶۹ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد نیز جهیزیه دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰۹ نفر از پسران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان ۳۶۷ میلیون تومان هدیه ازدواج دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: با توجه به نیاز خانواده‌های مددجویان در زمینه تأمین جهیزیه، نیکوکاران و خیران می‌توانند با پرداخت هر میزان مبلغ سهمی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha