برگزیدگان جشنواره علامه حلی(ره) در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3881078
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

برگزیدگان جشنواره علامه حلی(ره) در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

کارشناس پژوهش مدیریت حوزه علمیه برادران چهارمحال‌وبختیاری و دبیر اجرایی جشنواره کشوری علامه حلی(ره) در چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره این جشنواره در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی رئیسی، کارشناس پژوهش مدیریت حوزه علمیه برادران چهارمحال‌وبختیاری و دبیر اجرایی جشنواره کشوری علامه حلی(ره) در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره در استان، اظهار کرد: این جشنواره در قالب سومین جشنواره استانی، همزمان با سراسر کشور آغاز و در مجموع، با 841 اثر رسیده به دبیرخانه از حوزه علمیه خواهران و برادران استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره جشنواره، 424 اثر از حوزه علمیه برادران و 417 اثر از حوزه علمیه خواهران به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که از این تعداد و پس از انجام بررسی‌های لازم و ارزیابی آثار، تعداد 19 اثر به تفکیک 15 اثر از حوزه علمیه خواهران و 4 اثر از حوزه علمیه برادران، به عنوان اثر برگزیده انتخاب و برای شرکت در مرحله کشوری به قم ارسال شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه گفت: در جلسه شورای علمی جشنواره استانی نیز تعداد 7 اثر از حوزه علمیه خواهران و 6 اثر از حوزه علمیه برادران، به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره کشوری علامه حلی(ره) در استان با اشاره به برگزاری اختتامیه «دومین جشنواره علمی آیت‌الله العظمی دهکردی(ره)» در کنار جشنواره علامه حلی، بیان کرد: این جشنواره نیز ویژه آثار فضلا، اساتید، کارمندان مدارس علمیه استان است، در مجوع 40 اثر از اساتید و کارمندان مدارس به دبیرخانه جشنواره آیت‌الله دهکردی(ره) ارسال شد که پس از طی مراحل ارزیابی و داوری آثار، 7 اثر به عنوان اثر برگزیده جشنواره و 4 اثر به عنوان شایسته تقدیر، شناخته و تجلیل شدند.

کارشناس پژوهش مدیریت حوزه علمیه برادران استان در پایان گفت: در این جشنواره از مدارس علمیه ثقلین شهر کیان و قائمیه فرخشهر به عنوان مدارس برگزیده پژوهشی و از معاونان پژوهش مدارس علمیه ثقلین شهر کیان، قائمیه فرخشهر، ولی عصر(عج) لردگان به عنوان معاونان برگزیده در سال تحصیلی 1397 -98، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha