آزمون‌های شفاهی قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد
کد خبر: 3881041
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

آزمون‌های شفاهی قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف‌وامور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از لغو دو آزمون شفاهی طرح تشویقی «حافظان و آزمون زیر 10 سال» و طرح تشویقی«حفظ 5 جزء قرآن کریم» به علت پیشگیری از شیوع کروناویروس در استان خبر داد.

آزمون‌های شفاهی قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد

آیت‌الله روحانی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از تعویق آزمون‌های شفاهی قرآن کریم به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خبر داد و گفت: آزمون شفاهی طرح تشویقی «حافظان و آزمون زیر 10 سال» به تعویق افتاده است و تاریخ برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 65 نفر در این طرح شرکت کردند، افزود: محل برگزاری این آزمون در شهرستان‌های شهرکرد، بن، کیار و فارسان در مؤسسه قرآنی الرحمن شهرکرد و در شهرستان‌های لردگان و بروجن، در کانون شهید بهشتی بروجن است.

روحانی از تعویق آزمون شفاهی طرح تشویقی «حفظ 5 جزء قرآن کریم» نیز خبر داد و افزود: دوره کتبی این طرح با یک‌هزار و 265 شرکت‌کننده خانم و آقا بالای 10 سال برگزار شد که 83 نفر از این تعداد به مرحله شفاهی راه یافته‌اند.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: در این طرح افراد شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، 25 جزء و 30 جزء به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: محل برگزاری آزمون شفاهی طرح تشویقی 5 جزء ویژه خواهران در شهرستان‌های شهرکرد، بن، فارسان و کیار در مؤسسه قرآنی نور و در بقعه متبرکه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(ع) ویژه برادران همچنین در شهرستان‌های بروجن و لردگان طی دو روز مجزا ویژه براداران و خواهران در کانون شهید بهشتی بروجن برگزار خواهد بود.

روحانی تصریح کرد: زمان این طرح 15 و 16 اسفندماه بود که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، در حال حاضر به تعویق افتاده است و زمان برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha