موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین، پاسخ مقاومت به هتک حرمت صهیونیست‌ها
کد خبر: 3880959
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶

موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین، پاسخ مقاومت به هتک حرمت صهیونیست‌ها

گردان‌های القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد، در واکنش به شهادت یک جوان 27 ساله فلسطینی و بی‌احترامی به پیکر وی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حمله راکتی قرار داده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، در حالی که رسانه‌های صهیونیستی از شلیک چند موشک به شهرک‌های مجاور نوار غزه در غروب امروز گزارش دادند، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر از سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع خبری، انفجارهایی که در نوار غزه شنیده شد، ناشی از تلاش سیستم ضدموشکی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌های مقاومت بود.
 
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که آژیرهایی در شهر عسقلان و مناطق اطراف آن در نوار غزه از جمله شهرک‌‌های مجاور نوار غزه و پایگاه کیسوفیم در شرق دیر البلح به صدا در آمده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی، ۲۰ راکت از سوی نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است.
 
در پی این حمله، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند بنیامین نتانیاهو، برای پاسخ به این حملات، با مشاوران خود به مشورت پرداخته است.
 
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه روز یکشنبه طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های اطراف نوار غزه را برعهده گرفت.
 
گردان‌های القدس در بیانیه خود اعلام کرد که این حمله در واکنش به شهادت یک جوان 27 ساله فلسطینی به نام «محمد الناعم» و بی‌احترامی به پیکر وی انجام شده است.
 
ائتلاف انتخاباتی حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی به رهبری بنی گانتز اعلام کرد در پی حملات موشکی مقاومت، نشست انتخاباتی خود را که قرار بود در شهر «عسقلان» برگزار کند، به دلایل امنیتی لغو کرده است.
انتهای پیام
captcha