قدردانی نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری از حضور حماسی مردم
کد خبر: 3880586
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری از حضور حماسی مردم

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در پیام قدردانی از حضور مردم در پای صندوق از قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در پیام قدردانی از حضور مردم در پای صندوق از قدردانی کرد.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام نکونام به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

نسیم رحمت الهی بار دیگر بر دل‌های مؤمن وزید و موجی از شور و شعف اهل ایمان را فرا گرفت، شکل‌دهی مجلس انقلابی در این شرایط که دشمن در تلاش همه جانبه است تا حصر حداکثری و فشار طاقت‌فرسا را بر انقلاب اسلامی بیفزاید و امت به‌پاخواسته و استکبارشکن را از حرکت باز دارد نقطه قوتی است که فقط از عاشورائیان منتظَر است و بس.

ایرانیِ مؤمنِ عاشورائی است که با بصیرت اباالفضلی گام دوّم انقلاب و شرائط حاکم بر آن را به خوبی شناخته و می‌داند که کارگزاران انقلابی و مقاوم و مؤمن لازم دارد تا حصرها و فشارها را شکننده‌تر از قبل خُرد کرده و راه رسیدن به قله‌ها را باز نماید.

تبریک‌گو و شاکر از این همه کاربلدی و حضور و از این همه ایمان و مقاومت حجت بالغه الهی حضرت ولی‌عصر(عج) می‌باشد حتماً عنایت و دعای خاص آن خورشید جهان آرا همراه این امّت مهدوی است.

به عنوان یک طلبه حقیر این گام بسیار شتاب‌بخش را به همه هم استانی‌های مؤمن و ولائی تبریک می‌گویم و از همه نقش‌آفرینان تشکر می‌کنم. از مردم، از مسئولان، از هیئت‌های اجرائی و نظارت تشکر می‌کنم، از رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و صداوسیما که با خلق هنر رسانه‌ای و ایجاد فضای حماسه‌ای راه‌گشای کاروان جهاد انتخاباتی و محرک و بصیرت‌ساز بودند تشکر می‌کنم.

از کاندیداهای محترم که هر یک به نوبه خود سهمی در شور انتخاباتی داشتند سپاسگزارم. به چهار نفر که در این میدان گوی سبقت را ربوده و برنده انتخابات شدند تبریک می‌گویم و البته عنایت دارند که یک استان و یک جمع قریب یک میلیون نفری نظاره‌گر خدمات آن‌هایند و نظاره‌گر مواضع و تلاش‌های آنها در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی می‌باشند، برایشان آرزوی توفیق دارم. خودشان را نماینده کل استان بدانند و پاسخگوی همگان باشند همانطور که مردم عزیزمان و تلاشگران ستادهای انتخاباتی هم تصور دارند که کاندیدای خودشان رأی آورده و خود را موظف به حمایت و تقویت او بدانند.

کار سنگین و سختی را برگزارکنندگان انتخابات اعم از مجریان و نظّار به خوبی و با حوصله و دقت به انجام رساندند که اجر عظیمی محضر حضرت باری تعالی دارند.

توفیق همه هم‌استانی‌های عزیز و همه امت اسلامی و انقلابی را از خدای بزرگ مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha