پس از انتخابات نوبت همدلی است
کد خبر: 3880338
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

پس از انتخابات نوبت همدلی است

نماینده ولی‌فقیه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه از امروز به بعد میدان مسابقه انتخابات جمع می‌شود و نوبت همدلی و رفاقت است، تصریح کرد: هر کس رأی بیاورد نماینده همه است و باید نسبت به همه حتی کسانی که به او رأی نداده‌اند، خادم باشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، امروز، دوم اسفندماه در نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه خداوند در سوره مبارکه انبیاء می‌فرماید، «ما برای شما ابزار آماده می‌کنیم شما قدردان باشید و از این قدرت استفاده کنید»، اظهار کرد: اینکه امروز مقام معظم رهبری از ما می‌خواهند کشوری قوی داشته باشیم و در همه حوزه‌ها کشور را تقویت کنیم به همین دلیل است و امروز هم به همین منظور إن‌شا‌ء الله مجلسی قوی شکل می‌دهید که این‌ها همه لازمه یک نظام نبوی است و انبیاء الهی موظف بودند همه را برای مومنان مهیا کنند.

وی ادامه داد: عملکرد برخی افراد که از دستورات الهی فاصله دارند و دلیل ساخت سلاح‌های نظامی را بیهوده می‌بینند تعجب‌آور است خداوند، ساخت زره توسط حضرت داود را در قرآن مطرح می‌کند تا امتش قوی شود و وسیله دفاعی داشته باشد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه خداوند ضعف امت اسلامی را نمی‌پسندد، افزود: قوت‌بخشی در نظام انبیاء یک تکلیف است، زیرا که این قوت‌بخشی سبب ترس دشمن می‌شود حتی اگر سلاح ندارید باید قوت خود را با رجزخوانی به دشمن نشان دهید که این صلابت، قدرت و شجاعت در زبان مورد پسند خداست.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم و در برابرش سست و چند پهلو صحبت کنیم باعث قدرت دشمن می‌شود که خداوند این عملکرد را دوست‌ ندارد پس از همان کاری که حضرت داوود در برابر ظلم انجام داد باید الگو بگیریم و این درس ما از قرآن و انبیاء است.

وی با اشاره به آیات ۱۶ و ۱۷ سوره مبارکه هود، ادامه داد: خداوند در قرآن برای مؤمنان دو راه بلند‌مدت و کوتاه‌مدت قرار داده است که در این دو آیه عاقبت این دو راه را تشریح می‌کند. دنیا با همه عظمت و نعمات قبل و بعدش، راه کوتاه‌مدت است هر کس در این دنیا بماند پاداشی دریافت می‌کند اما کامل نیست زیرا که در ادامه این، راه بلندمدتی نیز وجود دارد که هدف نهایی نام‌دارند و این راه انتخاب درست است.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: امروز نیز روز انتخابات است و باید درست انتخاب کنید، شرکت کردن یا نکردن و چه کسی را انتخاب کردن هر کدام یک انتخاب هستند و انتخاب دنیا و آخرت نیز یک انتخاب است، پس انتخاب‌گر درستی باشید.

وی با اشاره به اینکه از امروز به بعد میدان مسابقه انتخابات جمع می‌شود و نوبت همدلی و رفاقت است، تصریح کرد: هر کس رأی بیاورد نماینده همه است و باید نسبت به همه کسانی که به او رأی داده‌اند و یا حتی کسانی که به او رأی نداده‌اند خادم باشد، پیش‌بینی این است که این مجلس از مجالس دیگر متفاوت است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: پرونده امید بخشی نداریم و نیازمند ماه رجب و رمضان هستیم تا این پرونده‌های تیره را روشن و شاکله ملکوتی و ایمانی در خود ایجاد کنیم. خود را برای روزه گرفتن، تقویت پاکی‌ها و فضائل در درون، کمک به نیازمندان و ... آماده کنیم، زیارت جامعه یک دوره کامل امام‌شناسی است تا بتوانیم از معلمان بشریت استفاده کنیم و راه خوبی برای آینده روشن باز کنیم پس از این دعا غافل نشوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان در رابطه با بسته شدن راه دهستان موگویی گفت: در اکثر مواقع در طول سال راه دهستان موگویی بسته و راهش با دیگر نقاط استان قطع می‌شود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، مسئولان بیشتر به این امر توجه کنند و هرکاری از دستشان برمی‌آید انجام دهند همه اهالی استان یک خانواده هستیم پس به این روستا سر بزنیم و از آن‌ها دلجویی کنیم.

انتهای پیام
captcha