میزبانی سپاه میناب از مسابقات قرآن
کد خبر: 3879550
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

میزبانی سپاه میناب از مسابقات قرآن

مسابقات قرآنی و جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج تحت عنوان «بسیج ولایت، شهادت و استکبارستیزی» در میناب به میزبانی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ طالب احمدی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: به‌مناسبت چهلمین سال تشکیل بسیج و گرامیداشت یاد 1500 شهید هرمزگان، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج با موضوع «بسیج ولایت، شهادت و استکبارستیزی» از آذرماه سال جاری در مرحله حوزه‌ها آغاز شد و در روز 30 بهمن‌ماه نفرات برتر حوزه‌های بسیج در مرحله شهرستانی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد، گفت: این جشنواره در 22 رشته فرهنگی، هنری و ورزشی به‌صورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه جشنواره «بسیج ولایت، شهادت و استکبارستیزی» به میزبانی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب برگزار می‌شود، افزود: مسابقات قرآنی این جشنواره نیز به‌همت عماد ناصری، دبیر مجمع قرآنیان استان هرمزگان در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان و مکبری، تواشیح و سرود در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha