کمک ۷۰۰ میلیون تومانی اوقاف به سیل‌زدگان بلوچستان
کد خبر: 3879301
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

کمک ۷۰۰ میلیون تومانی اوقاف به سیل‌زدگان بلوچستان

مدیرکل اوقاف سیستان‌وبلوچستان گفت: از لحظه وقوع سیلاب در استان، سازمان اوقاف بر اساس تکلیف انسانی و شرعی، آمادگی خود برای کمک به سیل‌زدگان را اعلام کرد و تا امروز ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به منطقه ارسال کرده است.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: از لحظه وقوع سیلاب در مناطق مرکزی و جنوبی استان، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر اساس تکلیف انسانی و شرعی، آمادگی خود برای کمک به سیل‌زدگان را اعلام کرد و تا امروز 700 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به منطقه ارسال کرده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ، ۳۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت غیرنقدی شامل محموله‌های دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و معیشتی، آب معدنی و پتو بوده است.

مدیرکل اوقاف استان اظهار کرد: این کمک‌ها از محل درآمد موقوفات استان‌های مختلف از جمله تهران، قم، خراسان رضوی، کرمان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و هرمزگان به مناطق سیل‌زده استان ارسال شد.

مؤمنی‌مقدم افزود: اقلام ضروری و مورد نیاز سیل‌زدگان در قالب ۱۲ کاروان «دست‌های مهربانی» از سوی سازمان اوقاف به منطقه ارسال شد و به‌صورت خانه به خانه در اختیار هم‌استانی‌های سیل‌زده قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف استان بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز هموطنان سیل‌زده ما، لوازم منزل است؛ لذا از مردم خیراندیش کشورمان می‌خواهیم که در صورت استطاعت مالی، سیل‌زدگان را در این زمینه یاری کنند.

کمک 700 میلیون تومانی اوقاف به سیل‌زدگان بلوچستان

انتهای پیام
captcha