مسابقات قرآن کریم روستایی و عشایری چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 3879176
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

مسابقات قرآن کریم روستایی و عشایری چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله زمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: امروز 27 بهمن‌ماه، این مسابقات با حضور 50 نفر از برادران و خواهران در رشته‌های اذان، دعا، تفسير، قرائت، حفظ يك جزء، سه جزء، پنج جزء و ده جزء برگزار شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات، گفت: ارتقای بینش قرآنی، ترویج فرهنگ و تفکر قرآنی، گسترش قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم، تربیت قاریان و حافظان و ایجاد رقابت سالم و سازنده میان روستاییان و عشایر، از اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد.

حجت‌الاسلام زمانی تصریح کرد: اقشار مختلف دانش‌آموزان و دانشجویان در این مسابقه شرکت داشتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه بعد از برگزاری مسابقه نفرات برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: سال گذشته 15 نفر رتبه برتر استانی را کسب کردند و برای مسابقه کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha