اجرای 100 عنوان برنامه قرآنی طی بهمن‌ماه در تمام نقاط استان فارس
کد خبر: 3879149
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

اجرای 100 عنوان برنامه قرآنی طی بهمن‌ماه در تمام نقاط استان فارس

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه قرآنی طی بهمن‌ماه جاری به‌مناسبت گرامیداشت فجر انقلاب و چهلمین روز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سطح این استان خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه در بهمن‌ماه جاری برنامه‌های متنوع قرآنی در سطح استان برگزار شد، گفت: این برنامه‌ها به‌منظور گرامیداشت فجر انقلاب و همچنین چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شده‌ است.

وی با تصریح اینكه بیش از 100 عنوان برنامه قرآنی طی این ایام در تمام شهرستان‌های فارس برگزار شده است، گفت: این برنامه‌ها به‌همت ادارات تبلیغات اسلامی، مؤسسات و تشكل‌های قرآنی و با همكاری ادارات مختلف در شهرستان‌های استان برگزار شده است.

موسوی با بیان اینكه بحمد الهی تشكل‌های مردمی حضور بسیار چشمگیر و خوبی در این برنامه‌ها داشتند، گفت: تقریباً در تمام ادارات و نهادهای مردمی و دولتی این برنامه‌ها برگزار شده است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: این برنامه‌ها شامل محافل قرآنی، مسابقات قرآنی، گفتمان‌های قرآنی و دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین مراسم‌های بزرگداشت شهید سلیمانی بوده است.

وی با تأكید بر اینكه محافل انس با قرآن در تمام شهرستان‌های استان برگزار شده است، گفت: حداقل 50 محفل انس با قرآن، 25 مسابقه یا جشنواره قرآنی، 12 گفتمان قرآنی و غیره طی ایام بهمن‌ماه در سطح استان برگزار شده است.

موسوی بیان كرد: به‌طور كلی می‌توان گفت كه برنامه‌های گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در بیش از یك هزار پایگاه قرآنی استان اعم از مؤسسات، تشكل‌ها و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح استان فارس برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha