مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن و اذان فنی‌‌وحرفه‌ای آغاز شد
کد خبر: 3879095
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن و اذان فنی‌‌وحرفه‌ای آغاز شد

مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان فنی‌و حرفه‌ای با حضور ۲۲ نماینده از استان‌های مرکزی، یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به میزبانی اراک آغاز شد.

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن و اذان فنی‌‌وحرفه‌ای آغاز شدبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، مراسم افتتاحیه مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای امروز، 27 بهمن با حضور نمایندگان استان‌های مرکزی، یزد، اصفهان و چهارمحال‌و‌بختیاری به میزبانی اراک برگزار شد.

رحیم افکاری، معاون اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان مرکزی در مراسم افتتاحیه گفت: قرآن، مسیر را برای اهل ایمان روشن و حرکت در آن را میسر می‌کند، این مصحف شریف زمینه رشد و تعالی فرد در زمینه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 وی تصریح کرد: علاقمندان به قرآن با استفاده از مفاهیم قرآن تمام موانع را از سر راه برداشته و فرهنگ قرآنی را در جامعه بسط می‌دهند.  پرداختن به قرآن و مفاهیم الهی منحصر به دستگاه و سازمان خاصی نیست، خوشبختانه به برکت انقلاب امروز در تمامی دستگاه‌ها حافظان و قاریان بسیاری وجود دارند که در سطح خودشان خوب ظاهر می‌شوند.

افکاری اضافه کرد: به واسطه پرداختن به قرآن، عترت و اشاعه تفکر ناب امام خمینی(ره) امروز ایران اسلامی به بزرگترین قدرت دنیا تبدیل شده است و متخصصان این مرز و بوم با تأسی به آیات و آموزه‌های قرآنی تعهد را لازمه کار خود قرار داده و توانستند در جهان بدرخشند.

وی استان مرکزی را مهد دلیرمردانی چون امیرکبیر، قائم مقام فراهانی، پزشکان متعهد و متخصصان چون دکتر قریب، عالمانی همچون امام خمینی (ره)، آیت‌الله اراکی و ... دانست و ادامه‌داد: فرزندان قرآنی ایران زمین از عزیزترین فرزندان این سرزمین هستند و خانواده‌ها برای پرورش هرچه بیشتر آنان باید تلاش کنند.

یادآور می‌شود؛ مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان فنی‌و حرفه‌ای با حضور نمایندگانی از استان‌های مرکزی، چهارمحال‌و‌بختیاری، یزد و اصفهان از در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت ترتیل، تحقیق، اذان در دو گروه بانوان و آقایان آغاز و ظهر امروز، ۲۷ بهمن با تجلیل از نفرات برتر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha