ولایتمداری افتخار مردم چهارمحال‌وبختیاری است
کد خبر: 3878132
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
سردار اکبری:

ولایتمداری افتخار مردم چهارمحال‌وبختیاری است

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ولایتمداری افتخار مردم چهارمحال و بختیاری است که در تمام صحنه‌های انقلاب به خصوص ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن با حضور بسیار چشمگیر خود این ولایت ‌مداری را ثابت کردند.

ولایتمداری افتخار مردم چهارمحال‌وبختیاری است

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری  در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظها کرد: مردم ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همچون سال‌های گذشته امسال نیز حضور چشمگیر و بهتری در این راهپیمایی داشتند مخصوصا اینکه امسال ۲۲ بهمن مقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

سردار اکبری افزود: جا دارد بنده به عنوان خادم سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری از حضور چشمگیر مردم استان تقدیر و تشکر کنم که بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دادند.

وی گفت: ولایتمداری افتخار مردم چهارمحال و بختیاری است که در تمام صحنه‌های انقلاب به خصوص ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن با حضور بسیار چشمگیر خود این ولایت ‌مداری را ثابت کردند.

وی اظهار کرد: مردم استان امروز همه از کوچک و بزرگ، زنان و مردان همگی در این راهپیمایی شرکت و نسبت به استکبار جهانی اعلام انزجار و برائت کردند.

انتهای پیام
captcha