«سومین همایش بانوان انقلابی در آیینه قرآن کریم» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3877217
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
فردا؛

«سومین همایش بانوان انقلابی در آیینه قرآن کریم» در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: همایش بانوان انقلابی در آینه قرآن کریم 20 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 15 با حضور عموم مردم، به ویژه بانوان و جامعه قرآنی استان برگزار می‌شود.

محسن‌تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری همایش 300 نفری «بانوان انقلابی در آینه قرآن کریم» خبر داد و بیان کرد: این همایش طی دو سال متوالی به ترتیب در فرهنگ‌سرای شهرکرد، مؤسسه قرآنی الشفاء و باقرالعلوم شهرکرد برگزار شده است و امسال همزمان با سومین سال برپایی این همایش بزرگ، سالن بلاغ اداره‌کل تبیلغات اسلامی استان میزبان همایش است.

وی ادامه داد: همایش بانوان انقلابی در آینه قرآن کریم 20 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 15 با حضور عموم مردم و به ویژه بانوان و جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

تقی‌پور با اشاره به حضور پرشور بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مهمشان در تداوم انقلاب و با یادآوری هدف برگزاری این همایش، بیان کرد: با توجه به حضور و نقش مهم بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی می‌توان گفت که نقش بانوان در اجرای بندهای گام دوم انقلاب نیز بی‌تآثیر نیست لذا هدف این است که با برپایی این همایش حضور اثرگذار بانوان در گام دوم انقلاب اسلامی چشم‌گیرتر شود.

وی در پایان گفت: اجرای تواشیح، مسابقات مختلف و سخنرانی از جمله برنامه‌های این همایش خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha