برگزاری دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم در بِن و سامان
کد خبر: 3875643
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

برگزاری دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم در بِن و سامان

کارشناس اداره امور قرآنی شهرستان‌های بن و سامان از برگزاری دوره سه ماهه «تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» ویژه بانوان در این دو شهرستان خبر داد.

دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم در شهرستان سامان در حال اجرا استمحسن امیری، کارشناس اداره امور قرآنی شهرستان‌های بن و سامان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: دوره سه ماهه «تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» ویژه بانوان در مؤسسه فاطمیه شهرستان سامان و به همت مؤسسه قرآنی المهدی شهرستان از یک ماه گذشته در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این دوره ویژه بانوان مربی است که سطح 3 قرائت قرآن را گذرانده و دارای مدرک ترجمه و مفاهیم هستند، 40 نفر از بانوانی که شرایط فوق را داشتند در این دوره ثبت‌نام کردند که پس از گذراندن آزمون اولیه، 20 نفر از آنان حائز نمره لازم برای این دوره شدند.

امیری با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی دوره طبق بخش‌نامه سازمان دارالقرآن اجرا می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در پایان دوره مدرک معتبر تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را دریافت می‌کنند و در مراکز مختلف قادر به برگزاری کلاس ترجمه و مفاهیم قرآن خواهند بود.

وی افزود: همچنین مشابه این دوره در شهرستان بن نیز برنامه‌ریزی شده است که  امروز 28 بهمن‌ماه آزمون ورودی دوره با 54 شرکت‌کننده برگزار شد.

امیری گفت: برای برگزاری دوره تعداد برگزیدگان آزمون ورودی باید به 25 نفر برسد که در این صورت سعی بر این است تا قبل از پایان سال، دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان بن نیز آغاز شود.

انتهای پیام
captcha