نگاهی به برنامه‌های اختتامیه مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 3875172
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

نگاهی به برنامه‌های اختتامیه مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم اختتامیه مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه صبح پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از پایان رقابت‌های متسابقان هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در دو بخش بانوان و آقایان، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
این مراسم از ساعت 8 صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به‌عنوان بزرگ‌ترین شبستان شیعی جنوب كشور با حضور مسئولان كشوری و استان فارس از جمله دادستان كل كشور، معاون فرهنگی قوه قضائیه، استاندار فارس، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، رئیس جهاد دانشگاهی فارس و جمعی از علما و فضلای این استان برگزار خواهد شد.
مراسم مذكور با تلاوت آیات چند از كلام‌الله مجید توسط قاری برتر این دوره از رقابت‌های قوه قضائیه آغاز خواهد شد و بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس سخنرانی خواهد كرد و بعد از آن حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه به ایراد سخن می‌پردازد.
اجرای مدیحه‌سرایی توسط گروه تواشیح و هم‌خوانی قرآن كریم ادامه‌دهنده این مراسم خواهد بود و بعد از آن عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس سخنرانی می‌كند.
سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان كل كشور و قرائت بیانیه پایانی هیئت داوران از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
پایان‌بخش این مراسم نیز معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رقابت‌های در بخش‌های مختلف بانوان و آقایان خواهد بود و بدین ترتیب پرونده این دوره از مسابقات بسته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha