حضور خلاقانه‌ نسل جوان در فضای مجازی مایه‌ ناامیدی دشمنان است
کد خبر: 3873753
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
حجت‌الاسلام کریمی تبار:

حضور خلاقانه‌ نسل جوان در فضای مجازی مایه‌ ناامیدی دشمنان است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور خلاقانه‌ جوانان در فضای مجازی دشمنان را بیش از پیش ناامید می‌کند.

حضور خلاقانه‌ نسل جوان در فضای مجازی مایه‌ ناامیدی دشمنان است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز سوم بهمن ماه در بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی که با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع)، جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان ایلام در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان ایلام، اظهار کرد: این رویداد حرکت مبارکی است که هم با شناسایی نیروهای بسیجی توانمند جوانان دلسوز مومن وپای کارهمراه است و هم با ساماندهی این عزیزان، ارائه سوژه‌های مناسبت و با خلاقیتی که دارند ذهن خود را به کار می‌گیرند برای تولید آنچه که لازم می‌دانند.
وی اظهار کرد: در این بازدید واقعا سوژه‌های خوبی بود که قدرت جمهوری اسلامی و ضعف روز افزون دشمنان در فضای مجازی را نشان می‌دهد و جوانان توانمند در این عرصه قدرت خود را بروز می‌دهند.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: جوانان ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی وهمراه با این شهید بزرگوار هستندکه در همه عرصه‌ها می‌توانند دشمن را دردستیابی به اهداف ناکام بگذارند.
مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان با حمایت ورزش و جوانان استان ایلام پذیرای ایده‌های خلاقانه جوانان است.
انتهای پیام
captcha