اسامی هیئت داوران مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد
کد خبر: 3873334
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
در بخش بانوان؛

اسامی هیئت داوران مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد

گروه مسابقات ــ اسامی هیئت داوران سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ اعضای هیئت داوران سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان و به تفکیک رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ کل، 20 و 10 جزء در گروه‌های سنی زیر 16 سال، 16 تا 32 سال و بالای 32 سال اعلام شد.
این مسابقات در رشته قرائت ترتیل و تحقیق در بخش تجوید با داوری اعظم الماسی، در بخش صوت با قضاوت پریسا مجرد، در بخش لحن با داوری ناهید سلطانی و در بخش وقف و ابتدا نیز با قضاوت شهناز عابدینی طی روزهای پنجم تا هشتم بهمن‌ماه در جمکران برگزار می‌شود. استاد راهنما و ناظر فنی این رشته نیز مریم منصوریان خواهد بود.
همچنین قضاوت در رشته‌های حفظ کل در مقطع 16 تا 32 سال با حضور اساتیدی چون محبوبه کاتب در بخش تجوید، اسحاق‌نژاد در بخش صوت، فیروززاده در بخش لحن و خطیب در بخش وقف و ابتدا و در مقطع سنی 32 سال به بالا نیز با داوری غصون مسلمی در رشته حسن حفظ، معصومه نظری در بخش تجوید، اعظم الوندی در بخش صوت، راضیه جمالی در بخش لحن و میرشفیعی در بخش وقف و ابتدا طی روزهای سوم تا هفتم بهمن‌ماه انجام می‌شود. استاد راهنما و ناظر فنی این رشته فاطمه حسینی‌فر است.
بنابر این گزارش، داوری در رشته حفظ 20 جزء در گروه سنی 16 تا 32 سال متشکل از منصوره سرمدی در بخش حسن حفظ، عزت‌پژوه در بخش تجوید، کریم‌زاده در بخش صوت، بایست در بخش لحن و یگانگی در بخش وقف و ابتدا است و هیئت داوری در گروه سنی بالای 32 سال نیز شامل زهرا افخمی در رشته حسن حفظ، مرجانه نیاورانی در بخش تجوید، افکاری در بخش صوت، فهمیه موسوی‌نیا در بخش لحن و میرغیاثی در بخش وقف و ابتدا است. همچنین این رقابت‌ها طی سوم تا هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود که راهنمایی و نظارت فنی آن برعهده مریم تقی‌زاده‌ است.
قضاوت رشته‌های حفظ 10 جزء در گروه 16 تا 32 سال با داوری کاشی‌زاده در بخش حسن حفظ، بابازاده در بخش تجوید، مائده محبی در بخش صوت، گل‌محمدی در بخش لحن و ادیب‌زاده در بخش وقف و ابتدا طی ششم تا نهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
همچنین در گروه سنی 16 تا 32 سال با سه تیم داوری متشکل از نجمه شبانی در رشته حسن حفظ، شریفی در رشته تجوید، نجات صحاف در بخش صوت، ایمان صحاف در بخش لحن و شهیدی در بخش وقف و ابتدا، تیم دوم متشکل از الهام ماندگار مهر در بخش حسن حفظ، هاجر حیدری در بخش تجوید، زهرا بهاری در بخش صوت، زینب آقایی در بخش لحن، فرشته مسجدی در بخش وقف و ابتدا و در تیم سوم نیز با داوری سعیده احمدی در بخش حسن حفظ، در بخش تجوید با داوری فاطمه شیرازی، در بخش صوت با داوری فاطمه عیدی پور، در بخش لحن با قضاوت الهام سلطان نژاد و در بخش وقف و ابتدا با قضاوت زهرا صریحی نژاد همراه است. این مسابقات به دلیل حجم بالای شرکت‌کننده طی بازه زمانی سه تا 9 بهمن‌ماه با راهنمایی و ناظر فنی، مرضیه دانشی کهن انجام می‌شود.
یاداور می‌شود، سمیه حاجعلی، رئیس هیئت داوران و عضو کمیته برگزاری این دوره از مسابقات و همچنین خان‌بابا نیز ناظر فنی مسابقات و عضو کمیته برگزاری مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام
captcha