هشتمین دوره طرح ملی تلاوت در سطح کشور کلید خورد
کد خبر: 3873305
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

هشتمین دوره طرح ملی تلاوت در سطح کشور کلید خورد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کلاس‌های آموزشی هشتمین دوره طرح ملی تلاوت (شباب‌الرضا) در سطح کشور، از امروز یکم بهمن‌ماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام هشتمین دوره طرح ملی تلاوت از تاریخ ۲۰ آبان‌ماه آغاز و تا 15 دی‌ماه ادامه داشت. در این فرصت، برخی از استان‌ها با مشکلاتی مواجه و موفق به همکاری نشدند و در این میان از 27 استان، تعداد 10 استان موفق به ثبت‌نام و ارائه آمار حد نصاب ثبت‌نام شدند. بنابراین تعداد هزار نفر در دوره پیش‌نیاز طرح ملی تلاوت حضور خواهند داشت.
حسین مقدم‌کیا، دبیر ستاد طرح ملی تلاوت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی در دوره جدید طرح ملی تلاوت، دوره پیش‌نیاز از یکم بهمن‌ماه آغاز شد و تا اواسط بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و پس از دوره پیش‌نیاز، آزمون ورودی از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود. ترم نخست طرح ملی تلاوت از تاریخ 25 بهمن‌ماه شروع و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

دوره پیش‌نیاز برای شرکت‌کنندگان، ۱۰ جلسه است و طی این جلسات، اصول تلاوت تقلیدی و شیوه حفظ کردن آن به قرآن‌آموزان آموزش داده می‌شود. همچنین  دو جلسه به منظور آشنایی خانوادها با طرح ملی تلاوت تشکیل می‌شود.

استان‌هایی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند در اردیبهشت‌ماه سال آینده همزمان با پایان ترم یک، ثبت نام خود را برای دوره جدید نهایی کنند. در اواسط بهمن‌ماه نیز، هشتمین همایش سراسری مدیران مجری «طرح ملی شوق تلاوت» از سراسر کشور برگزار خواهد شد و موضوعاتی مانند جزییات برنامه، ادامه فعالیت دوره رقابت‌های شوق تلاوت، ثبت‌نام دوره و پیش‌نیاز طرح ملی تلاوت ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha