اعلام مکان‌های برپایی آزمون سراسری قرآن در خراسان شمالی
کد خبر: 3873168
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

اعلام مکان‌های برپایی آزمون سراسری قرآن در خراسان شمالی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، محل و شعب برپایی این آزمون در استان خراسان شمالی مشخص شد.

به گزارش ایکنا؛ هیجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران در بهمن‌ماه در چهار گروه امتحانی و 15 رشته به طور سراسری برگزار می‌شود.

گروه‌های امتحانی این آزمون شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن، گروه معارف اهل بیت(ع)، گروه حفظ قرآن و گروه آموزش الکترونیک است.

ثبت نام در این طرح ملی از روز ۲۵ آبان ماه از طریق مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان آغاز و آزمون همزمان با سراسر کشور در ۱۱ بهمن برگزار خواهد شد.

لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: با هماهنگی به‌ عمل آمده با دفتر معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و مؤسسات برگزارکننده این آزمون، محل برپایی آزمون در تمام شهرستان‌ها مشخص شده است.

شعب برگزاری آزمون در خراسان شمالی شامل دبیرستان دانش شهرستان بجنورد، دارالقرآن پیامبر اکرم(ص) شهرستان مانه و سملقان، مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری شهرستان جاجرم، مدرسه شهید حسین‌پور شهرستان فارو، مجتمع فرهنگی و هنری شهید صادقی شهرستان گرمه، دانشگاه پیام نور اسفراین، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان، مؤسسه بصیرت شهرستان راز و جرگلان و در روستای خرق فاروج نیز آستان مبارک امام‌زاده رحمان(ع) است.

انتهای پیام
captcha