آغاز ثبت‌نام پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌
کد خبر: 3872837
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

آغاز ثبت‌نام پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: ثبت‌نام مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌ سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ثبت‌نام اولین مرحله پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از سه‌‎شنبه، اول بهمن‌ سال جاری، از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام در این آزمون تخصصی تا پایان وقت اداری روز ۳۰ بهمن‌ماه است.

وی افزود: حافظان می‌توانند در تاریخ اعلام شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (پایگاه تلاوت) مراجعه کنند و برای دریافت مدارک تخصصی درجه یک تا پنج حفظ قرآن، در آزمون‌های رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن ثبت‌نام کنند.

تقی‌پور بیان کرد: مقرر شده بود که مرحله اول پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ، اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ برگزار شود که زمان آن به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و نیز امتحانات دانش‌آموزان، تغییر کرد.

رئیس اداره امور قرآنی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از آزمون مرحله اول مربوط به ترجمه آیات و ۲۰ درصد آن نیز حسن حفظ است، اظهارکرد: مرحله اول پانزدهمین آزمون تخصصی اعطای مدرک به حفاظ قرآن در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ۹۹، رأس ساعت ۱۵ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی همچنین تصریح کرد: زمان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه در نظر گرفته شده است و ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از ۱۶ تا ۲۱ فروردین‌ سال ۹۹ به سایت تلاوت مراجعه کنند.

تقی‌پور در پایان گفت: نتایج این مرحله از آزمون، ۲۴ خردادماه سال آینده از طریق سایت تلاوت منتشر می‌شود.

گفتنی است؛ 17 حافظ در استان در چهاردهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن حائز دریافت مدرک درجه 4،3 ، 5 جزء شدند.

انتهای پیام
captcha