نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز قرآنی اوقاف با رؤسای قرآنی استان‌ها
کد خبر: 3872672
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
28 و 29 دی‌ماه برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز قرآنی اوقاف با رؤسای قرآنی استان‌ها

گروه مسابقات ــ نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با رؤسای ادارات قرآنی اوقاف در استان‌های سراسر کشور از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز ادامه خواهد داشت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف با روسای قرآنی استان‌ها

مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برگزاری نشست مسئولان ادارات قرآنی استان‌ها، گفت: این نشست از روز گذشته، 28 دی‌ماه، آغاز شده و امروز نیز ادامه خواهد داشت. با توجه به حضورم در مرکز امور قرآنی، تصمیم گرفته شد تا تعاملی رو‌دررو با همکاران‌مان در استان‌ها ایجاد کنیم و یک جمع‌بندی در مورد فعالیت‌های سال 98 داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این نشست تلاش شد تا همکاران استان‌ها با رویکردهای جدید آشنا شوند، افزود: در بخشی از این نشست در مورد برنامه‌های سال 99 نیز صحبت شد تا رؤسای ادارات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در استان‌ها بیش از پیش با برنامه‌هایی که قرار است در این سال اجرا شود آشنا شوند. در این جلسه رؤسای ادارات نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و ضعف‌ها، قوت‌ها و چالش‌هایی را که با آنها مواجه هستند، یادآوری و در رابطه با رویکردهای جدید مطالبی را بیان کردند. در این جلسه مطالب و هماهنگی‌های خوبی انجام شد. 

قره‌شیخلو همچنین به حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در این نشست نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن حوزه کاری معاونت فرهنگی و مرکز امور قرآنی اوقاف، تلاش خواهیم کرد تا بهترین تعامل را داشته باشیم. همچنین رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در نشست به بیان انتظارات خود درباره ارتقای برنامه‌های قرآنی در سازمان اوقاف در حوزه‌های مختلف از بقاع تا موقوفات و ... پرداخت.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد دیدگاه رؤسای ادارات قرآنی استان‌ها درباره رویکردهای جدید سازمان اوقاف در مورد فعالیت‌های قرآنی این سازمان،‌ گفت: در این نشست در مورد موارد متعددی بحث و نظرات دریافت شد. در مجموع به تفاهم خوبی رسیدیم و آنها نیز به بحث کیفی‌سازی و توجه به دیگر ظرفیت‌ها در کنار مسابقات تأکید داشتند.

انتهای پیام
captcha