رویداد فعالان فضای مجازی بسیج در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3872577
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
برای نخستین بار؛

رویداد فعالان فضای مجازی بسیج در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رویداد تولید محتوا در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری سرهنگ مهران مرادی، جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری، در نشست خبری که امروز 29 دی‌ماه در جمع اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز دو یوم الله را یعنی شهادت حاج قاسم سلیمانی و حرکت سپاه که انتقام خون شهدای مقاومت را گرفت، پشت سر گذاشته‌ایم.

مرادی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در حال جنگ نرم هستیم که بر خلاف جنگ سخت ظاهر فریبنده‌ای دارد لذا اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است و سپاه و بسیج نیز تمام‌قد در این عرصه آمده تا همچون دوران دفاع مقدس، در جنگ نرم نیز سربلند باشد.

وی افزود: امروز بسیجیان افتخار دارند که در خط مقدم جنگ نرم هستند و در فضای مجازی و سایبری در برابر تهدیدات نرم دشمن به خوبی عرض‌اندام کرده و نقشه‌های شوم دشمن را در این فضا شناسایی می‌کنند، این افراد یک برنامه‌ریزی خوب در برابر اهداف شوم دشمن دارند و تا امروز نیز توفیقات خوبی را کسب کرده‌اند.

مرادی اظهار کرد: بسیج امروز در عرصه فضای مجازی با سازماندهی و انسجام‌بخشی به گردان‌های سایبری همچون گردان‌های دفاع مقدس یک سازمان خوب و منسجمی را در سراسر استان تشکیل داده که از خداوند می‌خواهیم ادامه‌دهنگان خوبی در این مسیر باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع)استان با بیان اینکه رویداد تولید محتوا همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار خواهد شد، گفت: این رویداد یک رزمایش است که به واسطه آن به اهداف مورد نظر برسیم و در جهت انسجام رده‌های مختلف بسیج گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان گفت: بسیجیان فضای مجازی در این حوزه به سرعت وارد عمل می‌شوند و در کمترین زمان هشتگ‌هایی که اعلام می‌شوند را به ترند تبدیل می‌کنند، که این یکی از قابلیت‌های خوب استان به شمار می‌رود.

اهداف دشمن در فضای مجازی

سرهنگ مرادی در پایان به اهداف دشمن در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: سست کردن بنیان خانواده، از بین بردن عفت عمومی و حیای اجتماعی، ایجاد تفرقه میان مردم، افزایش یأس و ناامیدی در جامعه، بدبین کردن مرم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با باورهای دینی از جمله اهداف شوم دشمن است که امیدواریم در این عرصه نیز بتوانیم گام محکمی برداریم و شرمنده امام راحل، شهدا و نائب برحق امام زمان(عج) نباشیم.

در ادامه این نشست یاسر بیاتی، مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال‌وبختیاری در رابطه با جزئیات برگزاری رویداد تولید محتوا که برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود، گفت: این رویداد در سه حوزه بازی، انیمیشن و اپلیکیشن در پلت‌فرم‌های موبایلی با 10 تیم حرفه‌ای اجرا می‌شود که اعضای این گروه‌‌ها، از رده‌های مختلف بسیج هستند.

وی با بیان اینکه 30 تیم برای شرکت در این رویداد داوطلب بودند اما تنها 10 تیم در داوری اولیه صلاحیت حضور را پیدا کردند، ادامه داد: با توجه به اتفاق‌های اخیر در حوزه فضای مجازی و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص عملیات آفندی در فضای مجازی و تیم‌سازی و گروه‌سازی در فضای مجازی این برنامه با اهداف عملیات آفندی و تولید محتوا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

بیاتی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان از صبح دوم بهمن تا جمعه چهارم بهمن ماه 48 ساعت به صورت قرنطینه در محل برگزاری رویداد که امکانات رفاهی از قبل در آن تدارک دیده شده حاضر می‌شوند و محصولات محتوایی خود را تولید خواهند کرد.

مسئول فضای مجازی بسیج استان خاطرنشان کرد: در این رویداد دو تیم داوری، سه نفر از اساتید کشوری و استانی و دو تیم مشاوره‌ای نیز در کنار شرکت‌کنندگان حضور پیدا خواهند کرد که وظیفه تیم‌های داوری روندسنجی و محسوس‌سنجی تولیدات و وظیفه تیم‌های مشاوره، مشاوره دادن به تیم‌های شرکت‌کننده در طول برگزاری رویداد است.  

انتهای پیام
captcha