دوره آموزشی «آسیب‌شناسی مدیریت فرهنگی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3872508
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
با مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت؛

دوره آموزشی «آسیب‌شناسی مدیریت فرهنگی» برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ خیریه اهل‌البیت رسول خاتم (علیهم‌السلام) با مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و چندین موسسه فرهنگی و مذهبی، در راستای پشتیبانی از موسسات فرهنگی مخصوصاً موسساتی که در حوزه تعلیم و تربیت دینی مشغول فعالیت هستند، دوره آموزشی «آسیب‌شناسی مدیریت فرهنگی» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مدرس این دوره محسن‌ گل‌پور است که به انتقال تجربیات خود می‌پردازد. گل‌پور علاوه بر حضور در صنعت، در چندین مؤسسه غیرانتفاعی، فرهنگی و خیریه به عنوان مؤسس، رئیس هیئت مدیره، عضو هیئت مدیره و حامی حضور داشته است.
کلاس‌های این دوره در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 14:30 تا 17:30 به مدت شش هفته برگزار می‌شود. این مراسم از سوم بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه‌ای از سوی خیریه و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت نیز اعطا خواهد شد.
مدیران عامل موسسات قرآن و عترت، مدیران عامل و معاونین موسسات حوزوی، مدیران عامل و معاونین موسسات فرهنگی، مدیران و معاونین مدارس بخشی از مخاطبین این دوره آموزشی هستند.

در بخشی از فراخوان این دوره می‌خوانیم: مدیران فرهنگی نوعا به لحاظ تخصص در زمینه فعالیت موسسه دارای توانایی‌ های مناسبی هستند ولی اغلب فاقد مهارت و دانش لازم در حوزه مدیریت فرهنگی هستند. حضور مدیران فرهنگی در این دوره آموزشی می‌ توانند در پویایی و بهبود وضعیت موسسات فرهنگی مفید و اثربخش باشد.
علاوه بر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، موسسات دیگری نیز به عنوان حامی برگزاری این دوره مشارکت داشته‌اند که عبارتند از: طرح آموزشی بصائر، موسسه معارف اهل بیت علیهم‌السلام، موسسه مطالعات تعالی نسل متن، کانون اسلامی انصار،موسسه فرهنگی رشد پویای نجات، موسسه فرهنگی هنری سلیس، موسسه فرهنگ و هنر شیعه (شیعا)، موسسه دوران ما و موسسه موازی مطالعات علم و دین.

دوره آموزشی «آسیب‌شناسی مدیریت فرهنگی» برگزار می‌شود
یادآور می‌شود، بخش قابل توجهی از هزینه این دوره از سوی خیریه اهل البیت رسول خاتم علیهم السلام تأمین شده و برای داوطلبینی که از سوی حامیان معرفی می‌شوند، تخفیف در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evand.com/events/bs1 ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha