بیش از 46 هزار مترمربع زمین به اماکن فرهنگی و مذهبی چهارمحال و بختیاری واگذار شد
کد خبر: 3869223
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

بیش از 46 هزار مترمربع زمین به اماکن فرهنگی و مذهبی چهارمحال و بختیاری واگذار شد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از واگذاری بیش از 46 هزار مترمربع زمین به اماکن فرهنگی و مذهبی استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، سهراب رئیسی با اشاره به کمک این نهاد در راستای تجهیز و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی و فرهنگی، اظهار کرد: به منظور احداث 11 مسجد در استان 10 هزار و 643 مترمربع و برای احداث 17 مدرسه 35 هزار و 381 مترمربع و برای ساخت 2 خانه عالم 626 مترمربع زمین توسط این نهاد واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت 2 گلزار شهدا 176 مترمربع زمین نیز واگذار شده است، افزود: عملیات اجرایی گلزار شهدا شهر وردنجان در سال 87 آغاز و مجموعا تاکنون 1780 میلیون ریال از محل منابع دولتی و داخلی در محدوده فوق هزینه شده است.

رئیسی بیان کرد: همچنین احداث گلزار شهدا قلعه ممکا از سال 96 آغاز و تاکنون از منابع دولتی و داخلی 1110 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای توسعه چهارمحال و بختیاری در تمامی عرصه‌ها آمادگی دارد تا با مسئولان همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha