کسب عنوان «برگزیده» توسط دانشگاه شهرکرد در دومین جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی
کد خبر: 3863849
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد خبر داد:

کسب عنوان «برگزیده» توسط دانشگاه شهرکرد در دومین جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد از .کسب عنوان «برگزیده» توسط دانشگاه شهرکرد در دومین جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی کشور خبر داد

کرامت‌الله سعیدی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به کسب عنوان «برگزیده» توسط دانشگاه شهرکرد در دومین جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی کشور، اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره از احمدرضا قیاسی، کارشناس کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه شهرکرد، تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه دومین جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی به همت دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذرماه برگزار شد، افزود: این جشنواره در بخش اصلی جشنواره شامل سه محور «مناظره»، «نقد و نظر» و «پرسش و پاسخ» بود.

سعیدی تصریح کرد: این جشنواره با بیش از ۱۸۰۰ کرسی ارسالی از ۶۸ دانشگاه زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد که در هر بخش از دو دانشگاه، دانشگاه اول به عنوان «برگزیده» و دانشگاه دوم به عنوان «شایسته تقدیر» با اهدای لوح و تندیس جشنواره توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تقدیر شد.

وی تأکید کرد: یقیناً کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات دانشجویی بر پایه اندیشه‌ورزی و خردمحوری شکل می‌گیرند و می‌توانند زمینه پویایی و گفتمان‌سازی را در دانشگاه ها فراهم کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه به عنوان دانشگاهی پیش‌رو در این مسیر توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان دانشگاه‌های کشور پیدا کند و از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان دانشگاه برتر در جشنواره ملی کرسی‌های آزاد اندیشی انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته علمی و داوری جشنواره از بین یک‌هزار و ۸۹۷ کرسی دریافتی، پنج کرسی را به عنوان کرسی‌های برگزیده انتخاب کرد که در بخش اصلی (مناظره) از ۱۴ کرسی ارسالی توسط دانشگاه شهرکرد، از احمدرضا قیاسی کارشناس کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه شهرکرد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha