انتخابات در فضای سیاسی سالم برگزار شود
کد خبر: 3863743
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

انتخابات در فضای سیاسی سالم برگزار شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت شهرکرد گفت: لازم است انتخابات در فضای سیاسی سالم و به دور از تهمت و غیبت، آگاهانه و نجیبانه برگزار شود.

انتخابات در فضای سیاسی سالم برگزار شود

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، امروز، 22 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: افرادی که قرار است در انتخابات شرکت کنند، ثبت‌نام کرده و تب و تاب انتخابات بالا گرفته است.

وی افزود: مردم طبق قانون اساسی و حقی که خدا برای آن‌ها قرار داده در مشخص شدن سرنوشت خود دخیل هستند و نقش خود را ایفا می‌کنند، بنابراین با توجه به مهم بودن این امر، لازم است انسان از هوا و هوس پرهیز کند.

حجت‌الاسلام فاطمی گفت: نباید حب و بغض‌ها و ارتباطات فامیلی و قومی در امر انتخابات در نظر گرفته شود، بلکه باید حق، عدالت، منافع ملی و اعتلای کشور در نظر گرفته شود، زیرا هدف بالا بردن و ارتقای کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بیش از 100 سال گذشته در توسعه سیاسی کشور نقش‌آفرینی کردند، تصریح کرد: این افتخاری که قوم بختیاری خلق کرد هرگز از کارنامه مردم محو نخواهد شد، زیرا نقطه عطفی در این زمینه بود.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: لازم است انتخابات در فضای سیاسی سالم و به دور از تهمت و غیبت، آگاهانه و نجیبانه برگزار شود.

وی افزود: همانگونه که از غائله آبان‌ماه که مطالبه عمومی مردم مدنظر بود، نجیبانه و بزرگوارانه با اطاعت از رهبری عبور کردیم، امید است تا نزدیک شدن به انتخابات، نجابت، سنگینی، بصیرت، آگاهی و انتخاب اصلح در سرنوشت و برنامه ما باشد.

حجت‌الاسلام فاطمی در ادامه با اشاره به اینکه آیاتی در قرآن کریم بیانگر عصیان کردن شیطان در برابر خداوند متعال است، بیان کرد: شیطان دنیا را برای انسان خوب و آخرت را عادی و معمولی جلوه می‌دهد، در حالی که طبق سیره و روش اولیای الهی عکس این موضوع مطرح است. اگر کسی در زندگی به مسائل آخرت بیشتر اهمیت دهد اثر آن در زندگی دنیا ظاهر می‌شود.
امام جمعه موقت شهرکرد در پایان اظهار کرد: زندگی که همراه با پاکی و خوبی باشد، دارای حیات بوده و از سقوط به دور است.

انتهای پیام
captcha