کلینیک شبانه‌روزی یاس شهرکرد آماده خدمت‌رسانی به بیماران
کد خبر: 3863573
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری خبر داد:

کلینیک شبانه‌روزی یاس شهرکرد آماده خدمت‌رسانی به بیماران

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری گفت: کلینیک شبانه‌روزی یاس با نزدیک به ۸ میلیارد تومان بازسازی، تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به خانواده شهدا، ایثارگران و عموم مردم شده است.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری در رابطه با افتتاح کلینیک یاس در شهرکرد بیان کرد: درمانگاه شبانه‌روزی یاس در راستای سیاست‌های دولت و دستورات مقام معظم رهبری در رابطه با واگذاری مراکز دولتی به بخش خصوصی، اداره این مرکز به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز در حوزه درمان و طی هشت ماه گذشته، یک میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی و ۸ میلیارد تومان بابت تجهیزات پزشکی هزینه شد.

نجفی افزود: هدف از افتتاح این مجموعه، یکپارچگی ارائه خدمات به ایثارگران و سهولت دسترسی آن‌ها به خدمات درمانی بود، این کلینیک در بخش‌های مختلف از جمله توانبخشی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اتاق پزشکان، تزریقات، مراقبت‌های ویژه، مشاوره، دندانپزشکی، اتاق عمل‌های سرپایی، متخصص مامایی، بخش عمومی و ... در طول شبانه‌روز به عموم مردم و خانواده‌های ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در این مرکز، خدمات کاردرمانی به بخش خصوصی واگذار شده است که جامعه ایثارگران، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان آن‌را اداره می‌کنند.

نجفی گفت: این مرکز از امروز ۲۱ آذرماه آماده خدمت‌رسانی به بیماران است و همانند دیگر مراکز خدماتی شهر، با اکثر بیمه‌ها قرارداد دارد که بیماران می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کلینیک شبانه‌روزی یاس زیرمجموعه‌ای از اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است که به بخش خصوصی واگذار شده است، این مرکز با قریب به ۸ میلیارد تومان بازسازی شد و پس از مهیا شدن تجهیزات پزشکی، تبدیل به دفتر خدماتی درمان شده است.

یادآوری می‌شود، این مرکز درمانی در خیابان اندیشه فرهنگیان قرار دارد که روز گذشته ۲۰ آذرماه، با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha