حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری از طرح‌های پژوهشی
کد خبر: 3863396
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری از طرح‌های پژوهشی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: این نهاد در راستای بهره‌مندی از تحقیقات و دانش به‌روز از آثار علمی و طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد از تولید آثار علمی دانشجویان مقاطع تحصيلی کارشناسی ارشد و دکترا، طلاب سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکترا، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخاب موضوع باید از بین اولویت‌های پژوهشی کمیته امداد باشد، افزود: سپس موضوع در واحد مطالعات و پژوهش این نهاد بررسی و نتیجه آن به محقق اعلام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت از تألیف و ترجمه کتاب توسط این نهاد ادامه داد: انتخاب موضوع کتاب (نگارش و ترجمه) براساس اولویت‌های پژوهشی کمیته امداد انجام شود.

ملک‌پور بیان کرد: پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره‌کل کمیته امداد استان و یا پورتال دفتر مطالعات و پژوهش به نشانی pajohesh.emdad.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق پست الکترونیکی mr@emdad.ir و یا شماره تلفن۰۲۱۴۴۶۹۱۳۵۰ با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha