اعزام منتخبان جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله‌ کشوری
کد خبر: 3862989
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
حجت‌الاسلام چراغی‌پور:

اعزام منتخبان جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله‌ کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعزام منتخبان قرآنی ایلام به جشنواره «مدهامتان» روستاییان و عشایر کشور خبر داد.

اعزام منتخبان جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله‌ کشوری
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام امروز 18 آذر ماه، اظهار کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر کشور در روستای شهید محمد منتظری شهرستان دزفول استان خوزستان برگزار می‌شود.
 وی با بیان این‌که این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در 21 الی 23 آذرماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر ارزانی، رئیس محترم ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقای قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز حضور خواهند داشت.
چراغی پور با اشاره به اینکه این جشنواره بعدازظهر روز پنجشنبه 21 آذرماه سال جاری افتتاح و آیین اختتامیه این جشنواره نیز 23 آذرماه برگزاری می‌شود، ابراز کرد: 3 نفر اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به‌عنوان منتخبین و فعالان قرآنی روستایی استان به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بابیان اینکه این منتخبان از کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان مسجد امام رضا (ع) به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند، عنوان کرد: آقایان سید علی موسوی در رشته اذان، مهدی شیری در رشته قرائت و میثم خرمی در رشته ترتیل به این دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» روستایی اعزام می‌شوند.
چراغی‌پور با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اعزام این منتخبان قرآنی به مسابقات کشوری فراهم‌شده است، یادآور شد: با هماهنگی و حمایت‌های انجام‌شده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بستر لازم برای اعزام این فعالان قرآنی فراهم‌شده است.
وی بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان نقش مهمی در راستای شناسایی، معرفی و شکوفایی استعدادهای قرآنی در مناطق مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم و روستایی دارد، عنوان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای درخشانی در حوزه فعالیت‌های قرآنی است و برگزاری مسابقات قرآنی فرصت مناسبی برای معرفی این استعدادها به شمار می‌رود.
انتهای پیام
captcha