کرمانشاه؛ هشتمین شهرستان برتر در ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت
کد خبر: 3862976
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

کرمانشاه؛ هشتمین شهرستان برتر در ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی- شهرستان کرمانشاه در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت هشتمین شهرستان برتر کشور در ثبت‌نام این آزمون شد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن تا 22 آذر خبر داد و گفت: ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن کریم به مدت یک هفته تمدید شد.
وی اظهار کرد: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون از روز 3 بهمن به 11 بهمن ماه تغییر یافت.
کرمیان تصریح کرد: این آزمون در رشته حفظ و در بخش کودکان زیر 10 سال به شیوه شفاهی برگزار می‌شود. این آزمون امسال در رشته حفظ ویژه کودکان زیر 10 سال به شیوه شفاهی برگزار نمی‌شد که به درخواست مؤسسات قرآن و پیگیری این مراکز به شیوه شفاهی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به جایگاه استان کرمانشاه در تعداد ثبت‌نام‌شدگان آزمون، گفت: کرمانشاه جایگاه نهم در بین استان‌های کشور به لحاظ ثبت‌نام در آزمون را به خود اختصاص داد که از استان‌های برتر محسوب می‌شود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه افزود: شهرستان کرمانشاه با 842 ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن هشتمین شهرستان برتر کشور در آزمون یاد شده است.

انتهای پیام
captcha