ثبت‌نام 695 نفر از چهارمحال‌‍وبختیاری در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3862249
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

ثبت‌نام 695 نفر از چهارمحال‌‍وبختیاری در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام 695 نفر از هم‌استانی‌ها در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد که رقم قابل توجهی با توجه به جمعیت استان است.

فلورا زرفشانی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، از تمدید زمان ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا 22 آذرماه خبر داد و گفت: تا امروز 695 نفر از هم‌استانی‌ها در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند که این رقم با در نظر داشتن جمعیت استان، قابل توجه است.

وی با بیان اینکه نسبت به استان‌های دیگر از حیث تعداد شرکت‌کننگان، آمار مطلوبی برای شرکت در مسابقت داشته‌ایم، ادامه داد: چهارمحال‌وبختیاری از این لحاظ، جزو 10 استان اول کشور است.

وی در پایان اعلام کرد: نهادهایی که تا کنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند به کانون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند و با تکمیل اطلاعات خود، مؤسسات و افراد تحت پوشش را برای شرکت در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اطلاعات تکمیلی ثبت‌نام کنندگان بعد از اتمام زمان ثبت‌نام در تاریخ 22 آذرماه، اعلام خواهد شد.

یادآوری می‌شود؛ آزمون کتبی این رقابت‌ها در تاریخ سوم بهمن‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود و افراد برگزیده به آزمون شفاهی که در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند. 

این آزمون در چهار گروه و ۱۵ رشته امتحانی برگزار می‌شود که شامل ۲ رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ۲ رشته در گروه معارف اهل‌بیت(ع)، ۹ رشته در گروه حفظ قرآن کریم و ۲ رشته در گروه آموزش‌های الکترونیک شامل روخوانی قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی است.

علاقمندان برای ثبت‌نام در هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت(ع) می‌توانند به سایت www.quranedu.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha