شرارت‌های دشمنان تا پایان انتخابات ادامه دارد
کد خبر: 3862079
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

شرارت‌های دشمنان تا پایان انتخابات ادامه دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه خوی گفت: با توجه به اینکه امسال، انتخابات مجلس در ایران انجام خواهد گرفت پس شرارت‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز تا پایان انتخابات همچنان ادامه خواهد داشت.

شرارت‌های دشمنان تا پایان انتخابات ادامه خواهد داشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی، روز جمعه، ۱۵ آذر در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به آشوب‌های اخیر در سه کشور لبنان، ایران و عراق اظهار کرد: در ماه‌های اخیر آمریکا و عوامل داخلی‌اش تلاش کردند سه کشور لبنان، عراق و ایران را به آشوب بکشند، در حال حاضر تنور این اغتشاشات خاموش شده است، اما با توجه به اینکه امسال، انتخابات مجلس در ایران انجام خواهد گرفت پس شرارت‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز تا پایان انتخابات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تشابه شرارت‌ها در این سه کشور و لزوم هوشیاری مردم در برابر این شرارت‌ها عنوان کرد: نتیجه این شرارت‌ها که در پی برنامه‌ریزی دقیق از سوی آمریکا و عوامل او در منطقه بوده، تخریب اموال مردم، آتش زدن بیمارستان‌ها، بانک‌ها، حمله به افراد، هتک حرمت اماکن مقدسه و ده‌ها مورد دیگر است.

امام جمعه خوی ادامه داد: در هفته‌های اخیر تمامی ابزارهای رسانه‌ای استکبار و عوامل داخلی او دست به کار شده و علیه جبهه مقاومت در هر سه کشور به خصوص علیه ایران بمباران تبلیغاتی می‌کنند و این دشمنان تمامی پیاده نظام خود را به‌ویژه در داخل این کشورها به کار گرفته‌اند.

دشمن به‌دنبال وادار کردن ایران برای مذاکره است

وی با اشاره به اهداف آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و مزدوران داخلی آنان از این اغتشاشات تصریح کرد: جبران شکست‌های متعدد آمریکا در غرب آسیا، انتقام‌گیری از جبهه مقاومت در منطقه، ایجاد امید در ارتجاع عرب منطقه به‌ویژه عربستان، به نتیجه رساندن تحریم‌های حداکثری علیه ایران جهت وادارسازی به مذاکره، کاستن از فشار علیه رژیم اشغالگر قدس، ایجاد امید در جریان‌های ضد انقلاب ایران و دامن زدن به اختلافات اقوام و مذاهب از جمله این اهداف است.

حجت‌الاسلام شکوری با اشاره به پیاده نظام‌های آمریکا در اغتشاش‌های اخیر کشور گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت به ثمر رساندن اغتشاشات از عوامل متعددی از جمله منافقین تروریست، سلطنت‌طلبان، کمونیست‌های ایران و لبنان و سران فتنه ۸۸ به‌عنوان پیاده نظام خود استفاده کردند.

وی با اشاره به حوادث، اتفاقات و بحران‌هایی که دامن‌گیر انقلاب اسلامی شده است، افزود: با عنایت ویژه خداوند به ملت متعهد ایران و به برکت خون مقدس شهدا، انقلاب از تمامی بحران‌ها با موفقیت عبور کرده است و در آینده نیز همین مسیر را ادامه خواهد داد.

تدابیر رهبر کبیر انقلاب؛ حلال مشکلات کشور

امام جمعه خوی با بیان اینکه بخش مهمی از حوادث و اتفاقات انقلاب با تدابیر رهبر کبیر انقلاب حل شده است، ادامه داد: از جمله این تدابیر می‌توان به تأیید نکردن منافقین، لغو حکومت نظامی رژیم در آستانه پیروزی انقلاب، پذیرش استعفای دولت موقت، عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری، عزل منتظری از قائم مقامی رهبری، مدیریت هشت ساله جنگ تحمیلی و حمایت از تصرف لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد.

وی با اشاره به معیارهای ارزشی در انتخاب اصلح عنوان کرد: معنی اصلح این نیست که تمامی شرایط را صد درصد دارا باشد بلکه انتخاب اصلح بدین معنا است که به صورت مقایسه‌ای فردی را که بیشترین خصوصیات را دارا بود به عنوان نماینده انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام شکوری گفت: داشتن تقوا و پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی، دارا بودن تدین همراه با تخصص، داشتن تجربیات لازم توأم با دلسوزی، شناخت لازم از مسائل سیاسی، شناخت لازم از مسائل ایران و جهان، اعتقاد به مبانی انقلاب و خط امام و رهبری و داشتن شجاعت لازم در احقاق حقوق مردم از جمله این شرایط است.

انتهای پیام
captcha