۴۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3861150
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

۴۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴ هزار و 573 فرزند یتیم و محسنین چهارمحال‌وبختیاری در سامانه اکرام ایتام و طرح محسنین ثبت‌نام شده‌اند.

۴۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند
علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه فرزندان ایتام و محسنین چشم انتظار کمک‌های مالی مردم هستند، بیان کرد: ۴۰۵ فرزند محسنین در استان بدون حامی مالی هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است، افزود: مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده علی‌رغم میل باطنی‌ به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه از مجموع ۴ هزار و 573 فرزند تحت حمایت این نهاد، ۲ هزار و 91 نفر یتیم و مابقی فرزند محسنین هستند، گفت: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

ملک‌پور ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان، سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha