کمبود 70 درصدی کارشناس متخصص در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3861058
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

کمبود 70 درصدی کارشناس متخصص در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه 70 درصد منصب‌های قرآنی استان فاقد کارشناس قرآنی هستند، گفت: این اداره با کمبود کارشناس متخصص مواجه شده است.

کمبود  70 درصدی کارشناس متخصص  در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری  وجود مسئولیت‌های ترکیبی را سبب کمبود وقت برای فعالیت‌های قرآنی برشمرد و اظهار کرد: حضور یک کارشناس برجسته در هر شهرستان نقش زیادی در اعتلای فرهنگ قرآنی در آن منطقه دارد و در حال حاضر اداره امور قرآنی در این زمینه با چالش جدی مواجه شده است.

تقی پور در ادامه با اشاره به اینکه 70 درصد منصب‌های قرآنی استان فاقد کارشناس قرآنی هستند، گفت: از 10 شهرستان استان فقط شهرستان‌های لردگان، کیار، بن و سامان کارشناس قرآنی دارند و در سایر شهرستان‌ها، کارشناسان حوزه‌های دیگر و یا نیروهای شرکتی فعالیت‌های قرآنی را پیگیری می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی ادامه داد: در مرکز استان و در اداره امور قرآنی نیز صندلی کارشناسان خالی است و این موضوع هر چند با به کارگیری نیروهای آزاد تا حدی جبران شده ولی سرعت و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه انسجام‌بخشی به برنامه‌های قرآنی هدایت و نظارت در بخش‌های آموزشی، حمایتی، نظارتی و تبلیغی و ترویجی نیازمند کارشناس متبحر قرآنی است، از مسئولان سازمان خواست نسبت به جذب و به کارگیری کارشناسان قرآنی در مناطق کمتر برخوردار اهتمام بیشتری داشته باشند .

انتهای پیام
captcha