دستگیری اغتشاشگران غیربومی در لرستان
کد خبر: 3858365
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

دستگیری اغتشاشگران غیربومی در لرستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری عوامل و برخی لیدرهای آشوبگران و مخلان نظم و امنیت، گفت: برخی از اغتشاشگران در لرستان غیربومی بودند.

دستگیری اغتشاشگران غیربومی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، ‌محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی لرستان امروز چهارشنبه، بیست‌و‌نهم آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی مردم خرم‌آباد در محکومیت تخریب اموال عمومی توسط آشوبگران، بیان کرد: مردم خرم‌آباد یک‌پارچه و در راستای ایجاد امنیت و حمایت از ولایت به میدان آمدند.

وی با ذکر این مطلب که در حضور جمعیت کم‌نظیر ما بیانگر آن است که مردم آرامش و امنیت را دوست دارند، اضافه کرد: مردم در حالی‌که مطالبات خود را بیان می‌کنند با اشرار و دشمنان برخورد می‌کنند.

مهدیان‌نسب با اشاره به این‌که آشوبگران و بر هم زنندگان نظم و امنیت در لرستان  توسط نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی دستگیر شدند، ادامه داد: برخی دیگر از آشوبگران در تعقیب هستند؛ این در حالی‌است که مردم امروز با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و نظام سلطه زدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این‌که دستگیری و شناسایی آشوبگران ادامه دارد، گفت: برخی از اغتشاشگران در لرستان غیربومی بودند اما اطلاعات جزئی پس‌از تکمیل دستگیری‌ها در قالب نشست خبری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha