اجرای پنج نمایش تئاتر در بزرگ‌ترین رویداد هنری چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3857981
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
معتمدیان خبر داد:

اجرای پنج نمایش تئاتر در بزرگ‌ترین رویداد هنری چهارمحال‌وبختیاری

گروه فرهنگی - دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر چهارمحال‌وبختیاری گفت: پنج نمایش تئاتر منتخب استان طی برگزاری این جشنواره در شهرستان‌های استان روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، کامیار معتمدیان، دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر استان، عصر امروز ۲۷ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اعلام این خبر، گفت: سی‌ویکمین جشنوار تئاتر فجر استان از ۳۰ آبان ماه جاری تا دوم آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۱۸ تئاتر عمومی از سال گذشته تا امروز در همه شهرستان‌های استان، افزود: از این تعداد نمایش ۱۱ اثر متقاضی حضور در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر بودند که هیئت بازبین پنج اثر را منتخب حضور در جشنواره دانست.

معتمدیان جشنواره تئاتر فجر استان را بزرگ‌ترین رویداد هنری استان خواند و اظهار کرد: اجرا‌های عمومی تئاتر در تمام طول سال و در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود و در اواخر سال جاری نیز میزبان چند تئاتر کشوری در استان هستیم.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان نمایش «روزی، گذری، روزگاری» به کارگردانی احمد و امید مردانی از بروجن، نمایش «مایکلوفسکی» به کارگردانی احمدرضا حیدری از بروجن، نمایش «پرانول» به کارگردانی مهرداد کردیان از بروجن، نمایش «وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد و «بوکا» به کارگردانی هوشنگ عزیزی‌پور از فارسان را پنج اثر منتخب جشنواره تئاتر فجر استان برشمرد.

وی با بیان اینکه علی رغم جشنواره‌های پیشین، جشنواره سی و یکم تئاتر فجر استان در شهرستان‌ها نیز برگزار و داوری می‌شوند، تصریح کرد: این تصمیم با هدف افزایش کیفیت نمایش‌های تئاتر و گستردگی این جشنواره در سراسر استان گرفته شده است.

معتمدیان خاطرنشان کرد: نمایش‌های «مایکلوفسکی» و «پرانول» از ساعت ۱۶ عصر روز ۳۰ آبان در فرهنگسرای ارشاد بروجن، نمایش «بوکا» ساعت ۱۶ عصر روز یکم آذر در فرهنگسرای ارشاد فارسان، نمایش «وطن و تن» ساعت ۱۹ روز یکم آذرماه در تماشاخانه مهر شهرکرد و نمایش «روزی، گذری، روزگاری» نیز ساعت ۱۰ صبح روز دوم آذرماه در فرهنگسرای ارشاد بروجن روی صحنه می‌روند.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان از برگزاری اختتامیه این جشنواره در ساعت ۱۸ عصر روز دوم آذرماه در تماشاخانه مهر شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: محسن سراجی، قاسم اسماعیلی و ثریا امینیان داوران این جشنواره هستند.

انتهای پیام
captcha