پنج یادواره شهدا در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3857880
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
به مناسبت هفته بسیج؛

پنج یادواره شهدا در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری گفت: هر ساله همزمان با هفته بسیج و به منظور پاسداشت بسیجیانی که با جسم و جان خود برای استواری این شجره طیبه و کشور ایران جنگیدند یادواره‌ای در سراسر استان برگزار می‌شود.

فریبرز نجفی، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری یادواره‌های شهدا به مناسبت هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: بسیج یکی از آیات قدرت الهی است که خداوند متعال به آن بنده صالح و شخصیت کم‌نظیر یا بی‌نظیرِ تاریخ اسلام بعد از ائمه(ع)، یعنی امام خمینی(ره) عطا فرمود.

وی افزود: امام بزرگوار تفکر پردازش بسیج عمومی و بسیج مستضعفان را مطرح و اجرایی کرد و با همه توان پشت سر این فکر ایستاد، و این نهال را آبیاری کرد تا به شجره طیبه‌ای که  یکی از الطاف الهی نسبت به آن مرد بزرگ بود، تبدیل شد.

نجفی ادامه داد: به همین مناسبت همه ساله به پاس قدردانی از بسیجیانی که با جسم و جان خود برای استواری این شجره طیبه و کشور ایران که مهد تربیت جوانان ایرانی اسلامی است در برابر ظلم جنگیدند یادواره‌ای در سراسر استان با حضور مسئولان انقلابی و مردم شهیدپرور برپا می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان شهرکرد چهارشنبه 29 آبان ماه در سالن ایثار، یادواره شهدای کاظم‌پور در حسنیه شهدای کاظم‌پور شهرکرد در روز چهارشنبه 29 آبان‌ماه، یادواره شهدای کوهرنگ در مسجد جامع شهر چلگرد در روز پنج شنبه 30 آبان ماه و یادواره شهدای نافچ در روز هفتم آذرماه از جمله یادواره‌هایی است که به این مناسبت برپا خواهند شد.

انتهای پیام
captcha