اشتغال ۳۷۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3857539
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

اشتغال ۳۷۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌و‌بختیاری

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال ۳۷۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فراهم شده است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه فراهم کردن زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از دغدغه‌های این نهاد است، اظهار کرد: از مجموع ۳۷۷ زن شاغل سرپرست خانوار، ۹۳ زن ساکن شهرها و ۳۸۴ زن نیز ساکن روستاها هستند.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغال این بانوان افزود: زمینه اشتغال ۱۶۴ زن در حوزه بافت فرش، ۸۸ نفر در حوزه دامپروری و مابقی نیز در زمینه‌های پرورش طیور، ارائه خدمات، صنایع دستی، زنبورداری، طرح‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مبلغ تسهیلات ارائه شده به طرح‌های اشتغال را بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: مددجویان می‌توانند با مراجعه به حوزه اشتغال از مشاوره و آموزش شغلی بهره‌مند شوند و جهت اخذ تسهیلات به صندوق امداد ولایت معرفی شوند.

ملک‌پور خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های اشتغال، نیازمندانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام
captcha