زمینه ازدواج ۳۹۶ نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری فراهم شد
کد خبر: 3856004
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

زمینه ازدواج ۳۹۶ نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری فراهم شد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه ازدواج ۳۹۶ نوعروس نیازمند با هزینه یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان فراهم شده است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون زمینه ازدواج ۳۹۶ نوعروسان نیازمند در استان با هزینه یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان فراهم شده که از این مجموع ۳۳۶ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان بوده‌اند.

وی بابیان اینکه تأمین جهیزیه یکی از اهداف اصلی این نهاد برای خانواده‌های نیازمند است افزود: همچنین ۶۰ جهیزیه با هزینه ۱۰۶ میلیون تومان نیز برای نوعروسان نیازمند فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است گفت: ۲۲۶ میلیون تومان هدیه ازدواج نیز به ۱۳۹ پسر تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است.

ملک پور با بیان اینکه به ایجاد زمینه ازدواج زنان سرپرست خانوار در راستای خودکفایی آنان ادامه داد: ۱۱۵ میلیون تومان نیز برای ازدواج مجدد ۳۲ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: لزدواج سنت حسنه پیامبر اکرم(ص) است که برخی از خانواده‌ها توانایی تأمین هزینه‌های آن را ندارند، نیکوکاران و خیرین می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha