فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع
کد خبر: 3855556
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
سازمان حج و زیارت اعلام کرد؛

فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع

گروه اجتماعی ـ مدیر سازمان حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری گفت: پیرو فراخوان‌های قبلی از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع درخواست‌داریم تا با مراجعه به سامانه رزرو حج به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

یوسف آقابزرگی، مدیر سازمان حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از صدور فراخوان عمومی خبر داد و بیان کرد: پیرو فراخوان‌های قبلی از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع درخواست‌داریم تا با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی هدف از اعلام این فراخوان را تکمیل، اصلاح و به روز رسانی اطلاعات شخصی ودیعه‌گذاران حج تمتع در این سامانه دانست و اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارات با ودیعه گذاران، اطلاع رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ... امکان پذیر می‌شود.

آقابزرگی ادامه داد: بر اساس این اطلاعیه، ودیعه گذاران حج تمتع می‌توانند شخصاً به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان  حج و زیارت با پرداخت پنج هزار تومان نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.

 وی در پایان گفت: این فراخوان به معنای اعلام اولویت‌های حج سال آینده نیست و اولویت‌های تشرف به حج سال 1399 به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت‌نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha