رونمایی از «دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند» به قلم نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3855500
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

رونمایی از «دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند» به قلم نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در این دلنوشته با جوانان عزیز، والدین گرامی، متولیان محترم مسجد، فرهنگیان و معلمان ارزشمند، روحانیان ارجمند، کارگزاران و مسئولان عزیز، نخبگان والاقدر، رسانه‌ها، شهرکردی های رشید، عشایر، اقوام بختیاری و قشقائی از طریق قلم سخن گفته‌ است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در آئین رونمایی از این کتاب که روز گذشته در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: من دغدغه‌هایی دارم که این دغدغه‌ها در قالب یک دلنوشته امروز رونمایی می‌شود و با ده جمع این دغدغه‌ها را درمیان گذاشته‌ام؛ دلنوشته‌ای برای خانواده‌ها، جوانان، دلنوشته‌ای برای معلمان و فرهنگیان، دلنوشته‌ای برای شهرکردی‌های خوبمان، دلنوشته‌ای برای عشایر و بختیاری‌ها و قشقائی‌های خوبمان و جمع‌های دیگر که ده جمع هستند که در این دلنوشته من با این‌ها سخن گفته‌ام.

وی تصریح کرد: من دلم می‌خواهد این مجموعه مورد عنایت شما قرار بگیرد، شما خوب هستید، دغدغه‌مند هستید و به شهرتان دغدغه دارید، به استان‌تان دغدغه دارید؛ همه تلاش کنیم ان‌شاءالله استانی داشته باشیم آباد هم از جهت عمرانی و هم از جهت ایمانی و دشمن نفوذ نکند و استان ما نمونه و برتر باشد که می‌شود، با دغدغه‌مندی من و شما انشالله سلامت همه‌جانبه حاکم خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت این کار، گفت: احساس کردم دغدغه‌هایی را دارم که باید با طبقات مختلف درمیان بگذارم و از همین رو قلم را برداشتم و با استعانت از خدای تبارک و تعالی توفیق پیدا کردم که با ده جمع سخن بگویم که البته اولین صحبت با خودم است.

حجت‌الاسلام نکونام تأکید کرد: این مجموعه باید خوانده شود و ضرورت‌ها و بایدها و نبایدهایی که باید مورد توجه‌مان قرار بگیرد برای آبادانی استان‌مان و برای آبادانی دین و دنیای ما و برای وظایفمان مورد توجه قرار گیرد تا مدیون امام و شهدا نشویم و روسفید از دنیا برویم.

در این دلنوشته با ده جمع صحبت شده است و من دغدغه خودم و آنچه در دلم هست را با شما خوبان درمیان گذاشته‌ام که با عنوان «دلنوشته‌ای با یازده دلبند» از طریق سایت دفتر به آدرس kowsar-chb.ir و کانال‌های پیام‌رسان سروش و ایتا به آدرس @nekoonamchb در دسترس است.

فایل کامل کتاب «دلنوشته‌ای ره توشه یازده دلبند» را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام
captcha