شناسایی 25 هزار دانش‌آموز نیازمند در البرز
کد خبر: 3851373
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

شناسایی 25 هزار دانش‌آموز نیازمند در البرز

گروه اجتماعی- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲۵ هزار دانش‌آموز نیازمند حمایت مالی در مدارس البرز شناسایی شده است.

شناسایی 25 هزار دانش‌آموز نیازمند در البرز

مراد مالمیر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز درگفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به شناسایی 25 هزار دانش‌آموز نیازمند حمایت مالی در مدارس استان، اظهارکرد:: امسال همزمان با سراسر کشور پویش عاطفه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به منظور توزیع نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.
وی افزود: همچنین در روزهای اخیر حدود یک هزار بسته حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد و سایر لوازم‌التحریر که از طریق کمک‌های نقدی در جریان برگزاری پویش عاطفه ها جمع‌آوری شده بود بین دانش‌آموزان نیازمند البرز توزیع شد.
این مسئول بیان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی، مقادیری کمک‌های غیرنقدی نیز در مدارس البرز جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت .
مالمیر با اشاره به اینکه امسال با کمک مردم نیکوکار درصدد تامین نیازهای دانش‌آموزان محروم در سطح استان هستیم، افزود: مرکز نیکوکاری فرهنگیان البرز نیز به همین منظور راه اندازی شده است تا زمینه حمایت برای دانش‌آموزان نیازمند البرزی را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha