اجرای 40 عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در همدان
کد خبر: 3850635
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

اجرای 40 عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در همدان

گروه فرهنگی ـ سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امسال همزمان با هفته کتاب 40 عنوان برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

اجرای 40 عنوان برنامه همزمان با هفته کتاب در همدانهادی شیرمحمدی، سرپرست امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: امسال همزمان با هفته کتاب 40 عنوان برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

سرپرست امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته رنامه‌های مختلفی در این ایام برگزار می‌شود.

شیر محمدی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و فروشگاه‌های کتاب یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های اداره ارشاد با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است ضافه کرد: همزمان با هفته کتاب در همه شهرستان‌های استان، نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم عصر شعر، مراسم رونمایی، نقد و بررسی کتاب، برگزاری جشن کتاب و تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و ادب، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته کتاب در همدان اجرایی خواهد شد.

شیر محمدی گفت: تجلیل از خادمان کتاب و ناشران در ملایر، برگزاری عصر شعر و جلسه نقد کتاب در تویسرکان، تجلیل از نویسندگان و خادمان کتاب در اسدآباد، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نشست ادبی در کبودراهنگ، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، رونمایی از کتاب و برگزاری نشست کتابخوان در رزن و برگزاری نشست کتابخوان در فامنین از برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha