برگزاری مراسم اربعین در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3850114
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

برگزاری مراسم اربعین در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه ــ ویژه‌برنامه‌های ایام اربعین حسینی با حضور زائران و ارادتمندان اهل بیت(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم اربعین حسینی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، روز جمعه 26 مهرماه، مصادف با شب اربعین حسینی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اکبری، بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری به سخنرانی می‌‌پردازد و حمیدرضا خادم مرثیه‌سرایی می‌کند.

ویژه‌برنامه روز اربعین، شنبه 27 مهرماه از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ ری با قرائت زیارت اربعین توسط احمد زین‌العابدین‌فرد و مرثیه‌سرایی کاظم غفارنژاد تا اذان ظهر ادامه می‌یابد و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نـواب، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین در شام اربعین حسینی، مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اکبری و مرثیه‌سرایی اکبر رضـوی بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

جزئیات پیاده‌روی جاماندگان

لازم به ذکر است زائرانی که از زیارت کربلای معلی در این ایام جا مانده‌اند، می‌توانند صبح روز شنبه 27 مهرماه، در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha