زائران یزدی از مرز چذابه برای خروج از کشور استفاده کنند
کد خبر: 3850061
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

زائران یزدی از مرز چذابه برای خروج از کشور استفاده کنند

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه امکان ارائه خدمات حمل و نقل برای زائران یزدی در مرز مهران وجود ندارد، لازم است علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات از مرز چزابه برای خروج از کشور استفاده کنند.

زائران اربعین حسینی از مرز چذابه برای خروج از کشور استفاده کنندبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ‌رابطه با پیگیری سفر زائران اربعین ‌حسینی با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: امکان ارائه خدمات حمل و نقلی برای زائران یزدی در مرز مهران وجود ندارد.

صادقیان ضمن تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران حمل و نقل زائران اربعین ‌حسینی، رانندگان، شرکت‌های حمل و نقلی و مدیرکل و پرسنل زحمتکش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از مردم استان خواست که برای سفر اربعین از مرز چزابه برای خروج از کشور عبور نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرز چزابه برای زائران استان یزد در نظر گرفته شده لذا برنامه ریزی برای جابجایی زائر‌ان فقط برای این مرز با ناوگان مسافربری استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بیان کرد: در چند روز گذشته برخی از زائران با اتوبوس به مرز مهران سفر کرده‌اند و با توجه به موارد گفته شده و تمرکز ناوگان استان در مرز چزابه، امکان ارائه خدمات حمل و نقل در مرزهای دیگر و مرز مهران وجود ندارد و برای اینکه زائر‌ان در برگشت دچار مشکل نشوند از مردم شریف استان می‌خواهیم که فقط مرز چزابه را برای سفر زیارتی خود انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha