اقتدار جبهه مقاومت در جهان برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است
کد خبر: 3850039
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

اقتدار جبهه مقاومت در جهان برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است

گروه فرهنگی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل گفت: امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت در جهان برگرفته از نهضت بزرگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

اقتدار جبهه مقاومت در جهان برگرفته از نهضت امام حسین(ع) استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل، صبح امروز، ۲۳ مهرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: بنا به روایتی از امام حسن عسگری(ع) زیارت حضرت اباعبدالله(ع) از نشانه‌های مومن است و زیارت آن حضرت همواره مورد تاکید ائمه اطهار(ع) بوده است.
وی به ارزش و فضلیت زیارت امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: زیارت حضرت از چنان ثوابی برخوردار است که بنا به روایتی از امام صادق(ع) ثواب زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) برابر با ثواب ۲۰ بار حج است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه خداوند برای زائرین اباعبدالله(ع) صلوات می‌فرستد، تصریح کرد: امام حسین(ع) می‌فرمایند؛ هرکس مرا زیارت کند من او را زیارت می‌کنم و در شب اول قبر به فریاد او می‌رسم.
وی گفت: نهضت عاشورای حسینی از دو فصل تشکیل می‌شود که فصل اول آن توسط حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فصل دوم آن توسط حضرت زینب(س) مدیریت می‌شود تا اینکه این نهضت در اربعین حسینی به کمال می‌رسد.
نوری با بیان اینکه عاشقان و دلدادگان حضرت سیدالشهدا(ع) از سراسر جهان در اجتماع عظیم اربعین با شعار «حب الحسین یجمعنا» گرد هم می‌آیند، تصریح کرد: این اجتماع عظیم زمینه‌ساز تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و تبلور اقتدار و قدرت مسلمانان و شیعیان جهان است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل تاکید کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین تبلور ایثار است که خادمان سیدالشهدا(ع) هر چه در توان دارند برای میزبانی باشکوه از زائران حضرت به کار می‌گیرند.
نوری با اشاره به اینکه عاشورا نمایشگاه فضایل بوده و الگویی برای تمام بشریت است، بیان کرد: امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت در جهان برگرفته از نهضت بزرگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.
وی پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی را بستری مناسب برای شناساندن امام حسین(ع) به جهانیان دانست و بیان کرد: حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین امروز به حرکتی جهانی تبدیل شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل گفت: اراده پروردگار، رهبری امام معصوم، شعار‌های جهانی امام حسین(ع) و اصحاب و یاران آن حضرت، چهار دلیل اصلی ماندگاری نهضت حسینی است.

انتهای پیام
captcha