نهبندانی‌ها؛ میزبان زائران امام حسین(ع)
کد خبر: 3849986
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

نهبندانی‌ها؛ میزبان زائران امام حسین(ع)

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است، گفت: تاکنون به ۱۵۰۰ نفر از زائران خدمت‌رسانی شده است.

نهبندانی‌ها؛ میزبان زائران امام حسین(ع)به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمید بهادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان، شب گذشته ۲۲ مهرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

وی گفت: از ابتدای برپایی این موکب‌ها در نهبندان حدود ۱۵۰۰ نفر در قالب ۲۵ اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده‌های مختلف پذیرایی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نهبندان افزود: زائران پاکستانی در این موکب‌ها با چایی و خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.

بهادری تصریح کرد: این موکب‌ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: توقف این اتوبوس‌ها در موکب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای یک وعده صبحانه و در موکب امامزاده سید علی(ع) نیز برای یک میان وعده انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران هر سال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار پاکستانی به سمت عتبات عالیات است.

بهادری یادآور شد: خدمت رسانی به زائران پاکستانی هر ساله در استان انجام می‌شود و امسال نیز این زوار در مسیر رفت و برگشت مهمان استان و شهرستان نهبندان خواهند بود.

 

انتهای پیام
captcha